Cena 2150€ bez DPH
Uvedená cena 2580 € s DPH, je cena za odolný motorový čln K 350 v základnej výbave:
– nerezový reling – zábradlie po bokoch člnu
– predná zapustená bakista – skrinka – úložný priestor v prednej časti člnu
– nerezové zrkadlo pre motory s krátkou ,,S” alebo dlhou „L“– nerezom vystužené miesto pre uchytenie lodného motora
– rohatky – 2 kusy vzadu – plastové
– drain plug – uzatvárateľný odtokový ventil
– farba člnu a jednotlivých doplnkov podľa vášho výberu
Cena je uvedená pri odbere v Prešove – žiadne skryté poplatky za dopravu na SR a pod.
Plastový motorový čln K350 je moderný viacúčelový bezúdržbový čln, vyrobený z odolného polyetylénu – min. hrúbka steny 6 mm, na exponovaných miestach až 20mm. Je určený na rekreáciu aj na profesionálne použitie napríklad pre záchranárov. Jedinečná konštrukcia trupu s tromi kýlmi zaisťuje perfektnú stabilitu a ovládateľnosť. Vďaka svojej odolnej konštrukcii s dvojitým plášťom je čln prakticky nepotopiteľný, čo zaručuje bezpečnosť posádky za každých okolností. Plastový motorový čln K350 je vyrobený z odolného polyetylénu, čo je zárukou dlhoročnej trvácnosti aj pri nešetrnom zaobchádzaní a bez akejkoľvek starostlivosti. Táto extrémne odolná loď je certifikovaná pre príbrežnú námornú plavbu (kategória C – max. počet osôb 4) a vnútrozemskú plavbu (kategória D – max. počet osôb 6).
Technické špecifikácie plastového člnu K 350:
– EU certifikát kategórie C / D
– Hmotnosť prázdnej lode – 140 kg
– Maximálny počet osôb – 4 (C) / 6 (D)
– Maximálna nosnosť – 436 kg(C) / 600 kg(D)
– Maximálny výkon motora – 25 HP – 18,4 kW
– Dĺžka nohy motora – S (krátka) / L (dlhá) podľa požiadavky
– Materiál trupu – LDPE – hrúbka steny 6 – 20 mm
– Konštrukcia trupu – uzavretá s dvojitým plášťom
– Výrobná technológia – rotačné tvarovanie
– Celková dĺžka – 3,50 m
– Celková šírka – 1,60 m
– Celková výška – 0,79 m
– Dĺžka na vodoryske – 3,15 m
– Maximálna šírka na vodoryske – 1,50 m
– Výška voľného boku pri maximálnom prípustnom zaťažení 436/600 kg – 0,55 / 0,35 m
Reviews
There are no reviews yet.